tikam..tikam... ~~ngee~~

mst rmai tny,awat tajuknyer tikam...
well....its relate ngan post dlm blog aku yg sblm nie...hmm...
best part is,KAWAN BAEK sy yg sy aggp mcm saudara,yg sy aggp mcm adk beradik..
mereka telah merobek hati ini sedalam-dalamnyer...
mybe ini one of way drg wat gimik mcm ritue...
but its ok...
hati yg ssh nk terluka,sekali dilukai,akn dikenang selamanyer...
btw,xmo cter ape mereka wat...
sbb dh lepas an..
just nk cter kat korang psl tikam2 nie...hehe...
xkira ape org tikam,xkira ape org ckp,
mulai smlm aku tekad....
aku akn bertahan...tapi aku akn bertahan demi 2 buah amanat yg telah ku janji utk ku pegang sepanjang sem nie...
kerana amanat n harapan yg tergalas dibahu ini,aku bertahan dan bersabar...
aku suda maafkan kalian..tp xbrmksd akn kulupakan...
hmm...
to make it chill...
jom kita enjoy dgn kwn2 sejati... :)

Comments

Popular Posts