e5 yg sgt2 aku syg !!!





jjrnyer...aku seorang yg sgt xadil...
aku taw aku sgt2 sygkan komander....
sampai aku terlupa nk bgtaw sume org yg dlm uitm nie,aku ada satu group klas yg sgt2 aku syg...
since aku slalu cter psl komander,dis time aku nk cter pasal e5..

ape tue e5?...sbnrnyer sem nie ktrg dipanggil 5e..tp e5 ttp dihati..hehehe...
ok...e5 tue nme klas aku...dr part one smpai skrg,part 5..
xsgka...sekejap jew dh part 5...
byk pahit manis kami bersama...
gado jgn ckp r....
tp yg manis sgt2 byk...
aku xtaw klas mne,tp klas kami lah sgt2 best sbb ktrg mcm adk bradk...

aku taw...aku byk terlepas kngn manis ngan kalian...
aku taw aku slalu utamakan kmndr...
tp yg sgt2 sweet n aku xkn lpewkn mereka2 di e5 nie,mereka xpenah smpn dihati..
malah mereka sgt2 memahami aku...
bkn tue jew,mereka akn menghulurkan tangan utk membantu aku dlm pelajaran since aku slalu byk ketinggalan sbb skip klas...
mulia sggh hati kwn2 aku nie...

erm...
my e5 frends...
ikhlas dr hati aku...
aku mybe xdpt nk join korang g jln2 g overnite g melaka..
aku mybe xdpt nk join korang mse bday kimi....
aku mybe xdpt nk join korang lepak2 sme2...
aku mybe xdpt nk join korang stdy sme2 kat library..
tp...
aku nk korang taw,setiap kali itu terjadi,aku akn sgt2 ralat..
aku igt ag mse pn iffa blnje kek...
aku graw jew nk korang tapawkan utk aku...
skali elyn dtg blk aku n bg... hanya Allah taw betapa terharunya aku...
mse bday kimi pown...aku xlarat ritue...aku dmm..
tp mst korang pelik..sbb korang nmpk aku g kor...
ada sesuatu terjadi yg wat aku kne turun kor,sbb tue aku xdpt join korang... sbb aku nk rehat sat...aku tkt aku collapse mse kor...maaf ya korang...
paling aku igt ble aku lemah subject ape ntah..
aku post kat wall klas...
skali amal nk ajar aku...
then maira nk tlg gak...plus bunga dahlia pown ada tlg...
aku sgt2 terharu....
sumpah !!..
aku xpenah jmpe kwn klas yg sggp trime baek n buruk aku seadanya n sentiasa hulurkan bantuan ble aku perlukan...

thanx sgt2 korang...
korang bkn shj kawan kelas,korang umpama keluarga aku di uitm nie...
keluarga yg sentiasa support aku n xpenah tgglkan aku keseorangan...
thanx korang...
aku syg korang sgt2...
syg sgt2.... <3 <3 <3



Comments

Popular Posts