kehilangan ...

dugaan demi dugaan...

mybe sem nie tema hidupku adalah dugaan kehilangan,kesabaran,ketabahan...

ape yg anda sume akn lakukan apabila anda terpaksa menerima sebuah kehilangan yg amat memeritkan dan apabila anda baru mula untuk bangkit,anda mengalami sebuah lagi kehilangan..

aiyooo...

alhamdulillah..

aku mampu bersabar...

syukur kepada Allah...

aku masih tabah dgn sume dugaan ini...


tak perlu kucerita betapa dlmnya luka ini...

namun aku masih mampu tersenyum tika ini...

malah,tika aku mencoret post ini ,aku dalam keadaan yg redha... ~~nggggeeee~~... :)


npew ek?...mybe sbb dh biasa dilukai..

mybe sbb dh biasa kasih syg yg dicurahkan dipandang enteng dan tidak dihargai...

tp aku pasti tntg sesuatu...

bila Allah uji kita bermkna Allah syg kita n Allah taw kita mampu hadapinya...

hehe... :)


maaf lately post sy agak emo...

pasni insyaAllah xemo dh k...hehe...

syg kalian sume n thanx to this blog...

dan sebenarnya luaran x menggambarkan segalanya... :)







Comments

Popular Posts