suatu permulaan ...

sepanjang aku masuk uitm nie,setiap sem bagaikan suatu tema dlm hdpku...
mse part 1,aku dikelilingi senior2 n kisah hdpku sentiasa ditemani kak am spnjg part 1...
mse part 2,bru jd kmndr...tp tema hdp aku dlm part 2,adlh cnta yg complicated..
sbb time part 2 lah aku brcnta bgai nk rak smpai pointer jatuh...huhu
mse part3,dimulakan ngan kisah duka,sbb clash ngan bf aku time tue..tp tema hdp aku mse part 3 adlh suatu kebangkitan...sbb aku bangkit sem lepas dgn azam,utk tnjkkn kjyaan aku pd ex aku..hehe...

hmm...sem nie?..ape pulak ek?..
tp sem nie aku epi...sbb ianya bgaikn suatu permulaan..
aku bhgia hdp single,wlpn jjr,dlm hati kdg2 teringin berpasangan...hehe
tp tue r...aku rse bhgia di hati aku...
sbb aku dikelilingi kwn2 yg memahami n makin rapat...
just aku mnx maaf kat kwn2 klas...
sem nie byk event kmndr...so,aku bz yg amat...plus karisma bru tubuh,so bz gler2..
maaf...

btw,sume ini umpama suatu permulaan...
suatu permulaan kpd perjalanan hdp yg akan aku tempuh dgn lebih matang...
harap sumenyer kekal bahagia... :)
amin...

Comments

Popular Posts