stop !!! don't push me too much !!

biler tekanan bergabung dengan tekanan...
apekah pendirian anda?...
sungguh...
tekanan itu perlu...
bagi kita menjadi seorang yang bgs dlm bekerja...
namun,apekah yang perlu kita lakukan bila ketua kita adalah seorang yg ... hmm...
ntahlah...
tp aku nk bg nsht sket kat korang sume..
mmg best mnjd seorang ketua...
mmg bgs....sbb itu mengajar kita manage dgn bgs...
tp bile mnjd seorang ketua,bkn brmksd kitalah yg berkuasa...
seorang ketua yg bgs adlh seorang ketua yg faham dgn anak buahnyer..
seorang ketua yg bgs adlh seorang ketua yg tidak memaksa ank buahnyer membuat kerja dlm tekanan...sebaliknyer have fun dlm bekerja dlm sesuatu organisasi agar segala tekanan dpt diatasi dgn jayanyer sbb kalau bekerja dlm tekanan,hasilnyer x begitu memuaskan...

jjrnyer...
aku bgga...sbb ada sekali aku brjya bekerja di bwh pimpinan ketua seperti yg aku nyatakan...
tp syg...hny sekali itu shj....
aku bkn pew...
kdg2,kita kne igt...
xsemestinya org tue di bwh,die xreti memimpin...
kita xtaw klu2 org itu sbnrnyer penah jd pemimpin...
jd tlg...
wahai ketua2 di luar sne...
be open minded...don't stress up please...
n please...
stop pushing me !!... u really don't want to see me when i scold u !

Comments

Popular Posts