keputusan ...

sume org sibuk mencari pasangan..
sume org sibuk meratapi kehilangan sang kekasihnya...
sume org sibuk berdating...
sume org sibuk melayan rajuk...

bkn xterdetik utk mengikuti mereka...
bkn xterdetik utk merasai dicintai dan mencintai...
bknnya hati ini telah
membenci lelaki..
namun....
aku nekad...

tekadku utk melupakan seterusnya membuang perasaan ingin bercinta...
bkn bermksd tiada cinta lg dlm hdpku..
tp demi cinta,kasih n sygku pd insan2 lain,
aku nekad...tiada lg sang kekasih akan wujud dlm dhdpku sehingga tikanya...

aku perlu !!
demi insan2 yg kusayangi !!
demi ayah,mak,along,angah n adi !!... mereka keluaragaku !!
dh byk aku sshkn mereka...aku perlu brjya utk mereka !

juga demi 2 org insan yg sudah ku anggap spt saudara kandungku sendiri !!
nurul asyikin serta ahmad farid...
mereka adalah abg dan kakak ku...
kehadiran mereka di sisiku amat bererti...
kerna mereka lah yg senantiasa ada disisiku kala susah serta senangku...

ya...mungkin kalian kata aku emo..
tp inilah realiti...
dlm keluargaku...akulah satu2nya anak ayah dan emak ku yg berjaya menjejakkan kaki di menara gading...
aku pernah hampakan mereka...
aku xrela melihat muka hampa mereka sekali lagi...
ssh utk kuceritakan...tp masih segar diingatanku...
betapa hampanya mereka dgn result spm ku...bertambah
kecewa ayahku bila aku nekad tidak mahu mengambil stpm...
impiannya utk aku menjadi seorang doktor sgt bsr...
maafkan aku wahai ayah...

kini aku nekad !!
sebuah keputusan telah tercipta!!
aku harus melupakan keinginan utk berkasih...
kerna kasihku kepada mereka ini lagi bermakna bagiku... :)


*aku nekad demi mereka ... :)
syg kalian sgt2... :)

my family


ahmad farid


nurul asyikin


Comments

Popular Posts