my class...

assalammualaikum...
kat cnie aku nk cter kat kowang sume tntg kisah D1E5...
class rap kami nmanyer amirul,tp pggl jew belly...sbb die suka membebel...agknyerlah...
pnlg die ak nmenyer elin...nme penuh aku xsure...sowie...
bndahari kami ak,wani gelarannyer...hehehe...same ngan nme aku...tp bkn aku aw..
gurls klas aku rmai gler2..so,nnt cter k...utamakan guys...lebey afdal...hehehe...
guys klas ktrg kira rmai gak r...tp ssh gler nk tgk drg full dlm satu klas..ada jew yg mc..ooppsss...terlepas...
nyway hot guys D1E5 adlh :
wan,omar,faris,mad,jebat,ajid,pian,raja@shah,hakimi,fakar & saddam..
gurls2 nyer ak...(erm...sowie aw klu ada yg tertinggal... ) : eika,nana,anisah,farhana,yana,aziyan,anis,anis izzurain,masyi,farah,fatin,maira,nina,wada,sakinah,nik,eija,naz & bunga ....
kitaowang sume xda r rapat sgt2...tp best r jd ahli D1E5...sbb...
no matter what happen,we will try to help each other...amin....

Comments

Popular Posts