aku n roommate ku....

rmai org kata senior sume jht2...
ada gak yg kata,dpt senior sbg roommate xbest...
tp bg aku,drg sume slh gler2...

aku adlh penetap blok Si Manja Kini,bilik......(mne ley gtaw...hehehe...)..
roommate aku adlh seorang senior part 05,DIA...
namanyer Nurul Atiqah Bt Abd Malik...pggl...Kak Am...

aku igt ag first time jmpe dia...
masa 2 ktrg part 01 tgh sbk uruskan insentif makanan....
skali akk2 PM gtaw ktrg yg ada sesetengah senior dah blk..aku punya r cuak...tkt r gak dpt roommate senior....so,dgn pantas,aku berlari g bilik...
tepat2 aku smpai,ada someone bru kuar dari bilik aku...
xtaw nk wat apew,aku tegur n salam dia...
dalam hati,hanya Allah yg tahu perasaan aku time 2....

g tulah detik perkenalan ktrg....
sekarang nie,aku dah aggp die mcm akk aku sndri...
dia baik gler2...

so,pada sesape yg kata klu dpt roommate senior xbest....ANDA SALAH!!!!!! hahahaha...

sbb aku n roommate aku hepi dgn life ktrg skung...InsyaAllah....
Dan sebenarnya...hanya kami tahu segalanya....

Comments

Popular Posts