siti khadijah tugiman...

siapakah?...
ahaks... inilah my lil junior yg sgt2 mencabar akal dan mindaku..
eh!...ternyanyi lak..
btw, makcik nie nme pgglnnyer jija kesepian..
sbb ape?..sbb cassiopiea (xtaw btl kew x) adlh nme sbnr n ssh nk sebut n eja blkg tue...so aku tuka kesepian...

btw,npew ngan minah nie?..haish...asl ada dlm entry aku ek?..
mst die special an...sbb hny insan2 terpilih shj yg akn aku ukirkan nmenyer dlm blog aku nie... ahaks...

ok..back to dis young lady...
jija nie adlh salah seorang junior komanderku..
first time knl sbb jam..
ada kew ptt jam die satu wing ley bgn sbb bingit gler5...tp die ngan kak tyma boley bantai tido hyper2 mati pny...fuh... (ini serius...)
then start rapat sbb die rum8 maja...
beselah....aku kan ada konflict sem lps,so aku rapat ngan maja n accidentally rapat ngan rum82 maja...

jija adlh sorg adk yg degil..
ssh nk dgr kata..
hyper triple suka on9..
ada cre blaja yg pelik..
celik jew mata smpai time nk pejam mata, boley kata 90% masanya hny dpn lappy (tp obviously bkn sbb blaja)...
suka tdo ble sume org dh bgn.. (kira ada potensi jd security guard kat bank...skn tdo pny...heheheh)
suka melawan ckp...

tp...
jija gak adk yg sggp wat ape jew demi nk tlg akknyer yg sntiasa ada prob nie..
adk yg suka sym n tnpa die sdr,sym die menyenagkan hati yg gundah..
adk yg manja..
adk yg comey... (terutama bab 'tikus' die..)
adk yg klakar..

hmm...
so much precious time dat we share together..
yet, no matter how far we will be starting from now onwards..
but there's one thing i'm certain..
although i will have lots more brother n sis in my future life..
there's none of them could be like dis one lil cute n undrstndg sis like jija did... :)
love u damn much sis..
<3 <3 <3

:)

Comments

Popular Posts