segala yang kupendam...

firstly...maaf andai post nie pnjg n merapu...hmm...

sem nie...byk yg telah terjadi...
aku kehilangan shbt baek aku sendiri...
aku kehilangan seorang insan yg selama setahun aku tggu die dgn penuh sabar,
tp aku khlgnnya sekali lagi dlm sekelip mata..
tidak cukup dgn itu,
maruah aku sebagai ketua biro logistik diperkotak-katikkan kpd junior ku...
aku dipandang serong oleh juniorku...
dan paling latest...
aku xdpt melayakkan diri di jambori setelah penat mencuba..

haish...ape nk jd r an?..
mybe sem nie aku bz ngan kmndr smpai aku alpa...
mybe aku angkuh,jd Allah mahu beri aku peringatan?..

Ya Allah...
dunia terasa sepi sgt2...
sedey jgn ckplah..
airmata lagi r...

selama ini aku pendamkan shj...ape pown terjadi,aku hny bebl kat farah,ateyn n maja...
cian mereka...maaf yew kwn2 sbb mnx korg dgr mslh aku.. :(
aku nie lembik?..aku tkt mrh die dpn org?..
nope...mengertilah...
aku xmahu mengaibkan die..
aku xmo die terluka spt ape aku rse..
haish...mereng an aku...
setelah disakiti,difitnah dan pelbagai ag...
aku menjd pengecut dgn membiarkannya shj...haish...

farahana,mazalea seles n faten azwani..
mcm mne ek nk cter kat korg betapa aku syg korg sgt2..
mcm mne ek nk cter kat korg yg dri kecik aku trpksa korban kan segala keinginan n cita2 aku demi memenuhi permintaan ibubapaku..
mcm mne nk ckp kat korg yg aku pnt dr libk trpksa dowk tepi hny sbb aku bdk skt..
mcm mne nk cite kat korg yg aku nk sgt2 sme2 join korg g jambori..
mcm mne nk cter kat korg yg byk yg aku dh wat demi meletakkan diri sebaris ngan korg...
tp akhrnyer aku tewas gak...
aku tetap bdk xgne... hmm..

kpd kamu yg dh menjatuhkan maruah aku dihadapan juniorku..
tiada maaf bagimu...pcyelah...aku xpenah setekad ini...
hmm... syg korg sgt2...

Comments

Popular Posts