this is my family !! :)


ayah...

kalau org lain sibuk ckp ayh drg garang...

kalau org lain ckp ayh drg sempoi,gempak...

tp aku knl seorg ayh yg garang,tegas,pandai masak,penyabar sgt2 n plg penting die adalah ayh yg sgt2 gempak...

dielah ZAINI BIN ABU ZARIM...

sentiasa ada disisi anak2nyer tatkala susah dan senang...

sentiasa sabar dgn karenah ank2 nyer...

jarang gler mrh wlpn muka die garang..tp once die mrh,mksdnyer die dh lama sbr n die mmg sgt2 mrh time tue...

tp xkira ape,xda org yg ada ayh yg pandai masak mcm die...chef wan pun kalah ngan die... :)


mak...

kalau org lain sibuk kata mak drg sempoi..

kalau org lain kata mak drg surirumah tgga yg brjya...

tp aku knl seorg mak yg berkerjaya,pndai masak,suka mrh2 tp sbnrnyer die sgt2 syg ank2nyer n plg pntg die adalah mak yang sentiasa tlg ank2nyer kalau ank2nyer ada mslh wlpn die kecewa sgt2 ngan ank2nyer time tue...

itulah ROHANAH BT NAIM..

sentiasa backup ank2nyer time ank2nyer btl2 perlukan die..

baik sgt2 ngan sume org n xpenah mrh org lain...tp selalu mrh ank2nyer sbb die terlalu syg ank2nyer...

paling penting,xda org boley challenge die sbb xkira mne ank2 die pegi,pasti ada pujian tntg die yg akn ank2 die dgr dr sume org..betapa die mnjd kebanggan kami... :)


along...

kalau org lain sibuk kata untung ada along seorang abg...

kalau org lain sibuk kata akk drg gler2...

kalau org lain sibuk kata akk umor drg ngan akk drg dkt...

tp aku knl seorg akk yg suka ckp kuat,cpt melenting,suka mrh2...

dielah HURAIZAH BT ZAINI...

umor die jauh gak r dr aku...

paling xboley blah org akn igt die adk,aku akk...

tp die lah along terbest didunia nie...wlpn die sorang wanita...die mmpu mengalahkan along2 yg guy...

sbb die sntiasa ada utk adk2 die...xkira ape trjd,die akn ada disisi adk2nyer dan menyokong adk2nyer...

wlpn die suka mrh2,tp die mrh bersebab...die xmo adk2nyer dimarahi parents mereka...

paling penting,die akn menangis tatkala adk2 die ditimpa kesusahan seperti skt...

xkn aku lupakan tangisan die tatkala aku msk hospital...kerana tangisan itu,setiap kali aku skt xkira betapa sktnyer aku...aku akn kuatkn dri aku sbb aku xmahu die mngs lagi...

tangisan mu terlalu berharga buatku along... :)


angah...

kalau org lain sibuk kata abg drg open minded...

kalau org lain sibuk kata abg drg xkisah ape pun drg wat..

aku knl sorg abg yg garang sgt2,tegas,kelakar,sempoi...

dielah MUHAMAD RAFIEE BIN ZAINI ...

die adalah abg yg penuh pantang larang...sume bnda xley...nmpk kejam cra die,tp aku taw..dlm hati,ada sbb npew die xkasi wat sesuatu perkara tue...

die gak adalah abg yg sentiasa utamakan hubungan...xkira die kne mrh ngan ayh kew,mak kew,bila kwn2 die ada mslh,die akn segera hulurkan bantuan...

paling penting,die sentiasa ada utk adk2 nyer....tp dgn cara yg sgt2 berbeza...

pernah aku tertinggal bas padahal esknyer ada appointment ngan doc..dh r dh maghrib time tue...

dgn penuh cuak aku kol angah aku n taw x ape die ckp?..die ngamuk gler2..teruk gler aku kene maki...

tp taw x ape jd pas2?..die msj,die kata die akn dtg amek aku...jauh tue...dr melaka ke sgmt then g seremban...

bila sampai seremban,bru aku taw npew die mrh2 aku mula2 td..rupa2nyer esk pg2 die ada klas...so pas subuh die dh gerak blk melaka semula...thanx angah.. :)


adik...

kalau org lain sibuk kata adk drg nakal...

kalau org lain sibuk kata adk drg dekat2 jew umo ngan drg...

aku knl sorg adk yg sgt2 nakal,pandai ngelat,rajin,baik hati n matang wlpn masih kecik...

dielah MUHAMAD RUSYDI B ZAINI...

umo die?..jauh beza dr aku...die bru 10 tahun sdgkn aku dh 19 thn...

sbb tue die pandai ngelat...sbb die yg kecik,mcm2 idea die wat utk dptkn ape yg die nk...hehe..bijak pown ya gak..

tp wlpn umo die bru 10 tahun,die sgt2 memahami...

penah aku nangis dlm bilik sbb tension ngan study mse spm...die boleh dtg sblh aku,duk diam2 n peluk aku...die akn nangis sekali ngan aku kalau aku sedey sgt2... aku xtaw adk org lain,tp inilah satu2nyer adk kandung aku dlm dunia nie dan aku amat menyayanginyer... :)

abg mad...

kalau org lain sibuk kata abg ipar drg garang...

kalau org lain sibuk kata mula2 drg ssh nk ngam ngan abg ipar drg...

aku knl sorang abg ipar yg sgt2 sempoi n penyabar...

dielah MOHAMAD SIDIK...

dr awal along bwk die n knlkn die pd kami sekeluarga smpai skrg...die adalah sorg abg ipar yg sempoi...

mula-mula risau gak an...tkt die grg...tp die ok jew...die boley ngam ngan ktrg satu family yg gler2..hehe...

paling penting,die dh wat akk aku bhgia dan aku sgt2 hargainya...

dr kecik,aku rasa seyuman akk aku sejak die kahwin lah yg paling manis... thanx abg mad... :)


lastly...erm...xdalah last sgt pown...

MUHAMAD FARISH HAKIMI BIN MOHAMAD SIDIK...

xtaw nk ckp ape...sbb xtaw ank buahku yg sorang nie mcm mne..hope die jd ank yg soleh...

sbb satu yang pasti,kami semua amat2 menyayanginyer dan kehadirannyer menceriakan keluargaku... :)

lastly...

kak fatin syg kalian sgt2....

thanx for everythg k...


THIS IS MY FAMILY N I'M PROUD WITH IT !! :)



Comments

Popular Posts