just wanna to flash back for a while.. :)

ada sebuah kisah...

bila dikenang,rse nk tergelak pown ada...


dulu,aku sgt2 xsuka dgn sorang mamat nie...rasa die poyo sgt2...

smpailah dlm program KARISMA,aku dpt satu group ngan die...pergh..mmg xsuka r kn...

tp aku suka adventure sket...so,aku cabar dri aku time tue utk xtuka group lain n try kerjasama ngan die...

kat situlah bru aku prasan...die nie baik sgt2 n xdalah poyo...

die mempunyai ciri2 seorang ketua yang bertimbang rasa n sentiasa mementingkan ank2 buahnyer...

die gak ketua yg sgt2 sempoi n cool...

sampaikn kami satu group xmcm group lain r...kalau org lain aim nk smpai check point dlu,ktrg adlh group yg sentiasa smpai last..kalau group lain sibuk nk mng dlm game,ktrg enjoy jew dlm setiap game...gler sempoi r kn..

mmg no pressure r dlm group ktrg...


hbs jew program tue,ntah cmne ktrg ley rapat...

since aku nie terpinggir sikit,sume org knl awek die...

so aku pown beranikan dri utk knl ngan awek die...aku nk adventure...

aku xmo die knlkn..aku add awek die n surprisingly...

aku xpnh jmpe sorang akk yg wlpn xknl,die sgt2 amek brt...

first time die anta msj kat aku,die kata die xsuka aku merendah dri sgt...

hmm...such a nice sis....really nice n everyday she makes me love her so much...

wlpn xpenah jmpe,die sntiasa bg kata2 smgt kat aku... :)


then akk knlkn aku ngan sorg lg adknyer...

mula2 igt ag tua dr aku..hehe...skali sebaya sey...

hehe...gler segan time tue....

tp makin kenal die,aku dh rasa die sbhgn drpd family aku... :)


n paling latest,adk sorg ag nie r...

mula2 xknl lgsg...

ada kew mamat yg aku aggp mcm abg aku tue ley kata aku jeles ngan bdk nie...mereng towl..

wlpn satu kampus,xpenah jmpe die..hmm...tp since die baik ngan sume yg kat ats nie,aku tertarik nk knl ngan die...

n bru aku taw,die adlh sorg adk yg sgt2 baik n comey... :)


n know what??...

all of u has become a part of me...

really love all of u so much...

ahmad farid,nurul asyikin,nurul qistina shazana n freza hanim..

<3>

hehe...sowie melalut but all dis comes right from my heart... :)

Comments

Popular Posts