BARIS...SEDIA!!!!!!

hahahahahahhaha....
klakar jek tajuk post nie....
xda idea r...
erm...kat cnie,aku nk cter kat sume life aku as a komander...

sume org ada berbagai pandangan tng komander kesatria...
ada yg kata smart,ada yg asyik mengutuk dan ada gak yg bg nama mcm2 kat komander nie...
hmm....smpaikn mse nk g libk,rmai yg pujuk aku towk xyah g...
heran2....
aku nie ada satu sifat buruk..aku suka ingin tahu bnda2 yg org xkasi...
jd aku pown msk libk n now,i am one of the komander in uitm segamat...

satu jew aku bley rungkaikn disini...
xkenal,maka xcinta....
dan hanya sorang komander shj memahami perasaan komander yg lain kerana susah senang, kami dah lalui bersama...
ianya bagaikan satu keluarga besar di dalam uitm ini yg begitu utuh ikatannya...
bagaikan mimpi apabila dalam sekelip mata,kita sudah mempunyai ramai akk2 n abg2 yg sentiasa disisi kita..
mmg sblm nie aku ada kak am...dan mmg xda spew dpt ganti kak am dr idup aku..
namun,di dlm komander nie,aku mendapat lagi akk2 yg turut memahami aku spt kak am...
xkira lah apa org nk gelar kami...
kami tetap satu keluarga walaupun berbeza generasi...
kdg2 terfikir,maybe org jealous ngan ikatan kekeluargaan kami...
sbb tue mereka xsuka kami...hmmm...
hny org yg membenci kami shj yg blh menjawabnya...

namun,aku bersyukur sgt2 sbb kawan2 e5 aku tetap menyokong aku as komander...
e5 is the best r...
aku igt,mereka akn pulaukn aku,tp aku slh...
e5 ttp menganggap aku family mereka...

nan n maira,
maaf sbb aku mcm tgglkn korang sejak akhr2 nie...
hard to explain,tp pcyelh...aku syg korang dua org sgt2...
tq sbb sentiasa support aku n bantu aku dlm ape2 mslh...
frends 4 eva...

:)

Comments

Popular Posts