diari dania (ninth episode)

huhuhuhu...
cinta...cinta...cinta....
aku dh terjatuh cnta kpd org yg salah...
dari form 1 aku meminatinya,tapi sayang...
die memilih sahabat baikku tika itu...
pilu hati hanya Allah yang taw...
terutama kene berlakon mcm kita xrasa papew...
yew r...xmo putus sahabat pulak...
tp ag pilu,mamat tue ley pulak jdkan aku adk agkt die...haish...
siapakah die?...dialah aizat...
mamat yang aku pown xtaw npew aku ley syg gler kat die...adoyai...

"dania !!!!"
opocot ko!...adoyai...termengelamun dlm klas dah...mati aku...
nie yg susah ble conflict aku sndri satu kelas n satu meja...
mmg aku menelamun jewlah an...huhu....
"yew cikgu!"
"hah!...jawab soklan nie...mengelamun jew ea.."
pergh...xmemasal kne sound...huhu...
"mne dew ckg..."
fuh!!....seb bek soklan senang woo...seb bek si karam n mahen tolong aku...mmg syg korang r...hehe
"ckg,siap!!... hehe..."
"hah!...seb bek taw wat..."
hehe...ckg...ckg...ckg rizatul nie mmg...maklumlah...aizat pny bau bau bacang kalau xsalah aku..
die mmg sempoi...dlm mse yg sme,die tegas...ckg disiplin lah katakan...hehe

masa berganti masa....
disuatu pagi...
"adk...die dh tgglkn abg..."
hah?!..yes2!!..erk...
"adk...abg kata kat adk nie...die dh tgglkn abg...."
"erk...abg gado jew nie...try r pujuk die.."
"x..adk...nie btl2..."
yes!!!...dorang dah clash...ishk...jahatnyer aku..tp...sedey pulak tgk mamat nie mcm nie..hmm....
"abg..ok x nie?..."
"xpewlah dik..."
erk...adoyai...xpewlah...biar jew kowt..esok lusa ok r kowt...

sehari...
dua hari...
tiga hari...
seminggu...
sebulan...

ok stop!!!!!!!!!!..
awat mamat nie lebey sedey nie...adoyai...
ok...aku nekad !!...
aku akan ambil hati die !!... :)

Comments

Popular Posts