maira..hmm...

hehe...
maira nie kwn aku...
bestfrend aku..
knl die dr sehari sblm start klas masa part 1..
time tue kat dpn papan kenyataan is110 yg kat blok kp..
aku tegur die sbb die dh 5 kali salin jadual klas waktu tue..
klakar gler bila igt time tue..
nk taw x,jdual die,sume slh...
mse dh start klas,beterabur jdual die..
jdual yg aku salin sekali tue jgk yg btl..
hahahhahahahahahahhaa....pnt2 jek die jln 5kali dr sab ke blok kp..

hah!! ag 1,dulu masa jmpe die,die kurus sgt2..
tkt aku nk buli die...tkt tercedera..
tp mulut die...pergh...gler laser....
yg best,bdk klas yg len sume igt die pendiam sgt2..
walhal,aku jek taw mse tue...
hahaha...tp skrg...maira dh comey...
dh gemok...(nie cuk yg gtaw aw..)
mana taknya...
asik mkn sambal sotong n ikan keli jek..
kalau xsmbl stg n ikan keli,die mkn wadei...ntah ape2 ntah...

ape2 pown,maira nie chubby,caring,comey,hepi go lucky,memahami..
aku senang sgt2 kwn dgn die..
aku harap sgt2 ktrg akn kwn selamanya...
syng kamoooooo wahai cik maira... :)

Comments

Popular Posts