diari dania (first episode)



kring!!!!!!!!!!!!
argh!!!!!tensionnyer......
kne g skul.....huhu....bowink gler....
UPSR bln 9,skung bln 2...awl ag...boley ag klu nk skip skul...
tp...hehehehe...aku mne penah skip skul....
hish....nie r yg ssh klu jd ank polis...hdp mst berdisiplin..skul,xbley skip...

cam bese,aku bgn,mnd,solat,gosok bj keje mak then tros g skul..ayh anta...hehehe...
smpai skul,wat bising2,then halau sume bdk kuar g bratur...bowinknyer jd pgws..rmai bambu..
tp nk wat cmne kn...dh tgs..hahaha...bajet jew..walhal,aku pown smew jew mcm bdk2 len..
in fact,dlm kepoyo an aku jd pgws,aku pown plaja yg slalu wat hal..hehehe...

tp arinie len sket...
syquina g blatih olahraga,bdk dpn aku pown sme..
erm..bdk dpn aku..hehehe...
sbnrnyer...aku nie rabun..tp aku mls g check mata aku...
then,sjk mggu lps,since si azam (bdk dpn aku),pkai cermin mta,
stiap kali die kuar practise olahraga,aku tibai guna crmn mata die..hehehehe...
si hanif n suziyan ak back up aku..drg tlg cover line...bek pny...hehehe...

nk djdkn cter,arinie suziyan xdtg..
tggl aku n hanif jew..
tp cam bese r...aku tros dowk tmpt azam,amek crmn mata dia n blaja..
ntah cmne,aritu aku n hanif khusyuk gler study n azam ak hbs practise awl...
azam dh masuk klas,bru ktrg prasan...
aku pew ag,gabra gler2 r...aku gelabah gler2 smpai aku just bgn n dowk tmpt aku blk..
crmn mata aku xletak...
mula2 xkantoi,tp skali azam cari crmn mata die...puas die geledah brg2 die..mslhnyer,die xtny hanif yg dia cari crmn mata n aku pown trlupa gler2...azam siap trown bwh,crk crmn mata dia kat pdg..
kali ke-2 dia msk klas,bru dia tny hanif mne crmn mata die..
pergh...time 2,aku mmg malu gler2...mne tknya,syquina yg bru blk pown dlm mse yg sme tegur aku,dia tny crmn mata spew aku pkai..
waktu 2...Allah jew taw prasaan aku..aku control ayu,aku just bg crmn mata 2 kat azam n ckp sowie...aku igt dia mrh,skali dia diam jew...

aku terkedu dgn reaction die??
wlpn waktu 2 rmai yg gelak an aku,tp dia diam jew...

sejak aritu,aku slalu berdebar2 bila jmpe die..mula2 igt sbb malu ngan dia,tp ntah npew,ble ckg sowh aku dowk jauh dr dia n ckg still letak suziyan sblh die,aku berang...aku xley time...

aku dah jatuh cinta kat die kew???
TIDAK!!!!!aku kena fokus study....
ag plak,aku bertepuk sblh tgn kowt....erm...

Comments

Popular Posts